FAQ RESTAURANT

Minimaal één drank consumptie p.p. is verplicht!

Nee, de prijs is exclusief dranken.

Ja, u kunt onbeperkt gebruik maken van het dessertbuffet.

Nee, wij serveren geen kraanwater.

Bent u allergisch voor bepaalde producten? Laat dit dan vooraf aan ons weten. Hiervoor hebben wij een allergenenkaart beschikbaar. Uiteraard doen wij ons uiterste beste om kruisbesmetting te voorkomen. Echter, doordat er bij ons in de keuken veel verschillende gerechten tegelijk klaargemaakt worden, kunnen wij dit niet 100% uitsluiten. Voor meer informatie hierover kunt contact met ons opnemen.

Wij gebruiken de originele Kikoman sojasaus en kunnen hier dus niks aan doen. Wanneer u dit niet gewend bent kunt u de sojasaus als zeer zout ervaren.

Wanneer u haast heeft, kunnen we hier rekening mee houden door het mogelijk te maken dat u bijvoorbeeld meer gerechten of sneller achter elkaar kunt bestellen. Dit doen wij enkel wanneer u binnen een uur wilt vertrekken, wanneer de keuken dit aankan en wanneer het de wachttijd voor de overige gasten niet beïnvloedt.
Houd er tijdens het bestellen rekening mee dat u dan ook sneller vol zit.

Om verspilling te voorkomen brengen wij verspilling in rekening. Wanneer u te veel bestelt, brengen wij €1,- per sushi en €3,- voor de overige gerechten in rekening.

Nee, het is helaas niet mogelijk de rekening te splitsen. Per tafel ontvangt u 1 rekening.

Nee, het is wettelijk verboden om hiervan gebruik te maken in restaurants. Wilt u hiervan toch gebruik maken verzoeken we u dat dan ook buiten te doen.

FAQ RESERVEREN

Hoewel reserveren niet verplicht is, raden wij dit (helemaal in het weekend en op feestdagen) zeker aan om teleurstellingen te voorkomen.

Wanneer u gereserveerd heeft, wordt uw tafel tot 15 minuten na het gereserveerde tijdstip vrijgehouden. Hierna vergeven we de tafel. Wanneer u iets later bent verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.

Momenteel is het niet mogelijk om hier gebruik van te maken vanwege corona.

Met een early bird reservering heeft u ervoor gekozen om op een zaterdag aan te schuiven aan tafel tussen 16:30 en 17:00 uur en te tafelen tot uiterlijk 19:00 uur.

Met een late bird reservering bent u welkom op een zaterdag en/of een zondag vanaf 20:00 uur. Met deze actie betaalt u €29,95 p.p. in plaats van €33,50 p.p. Deze actie is énkel geldig wanneer dit bij de reservering vermeld is.

Om er voor te zorgen dat de tijdslimiet gehaald wordt, kunt u indien nodig meer bestellen.

Voor meer informatie klik hier

Ja, het gehele restaurant is gelijkvloers en ook het dessertbuffet is goed bereikbaar. Wij hebben echter geen invalidentoilet. Wel verzoeken wij u de komst van een rolstoelpassagier bij de reservering aan te geven, dan houden we hier tijdens het maken van de tafelindeling rekening mee.

Ja, het hele restaurant is gelijkvloers. Wel verzoeken wij u dit bij de reservering aan te geven, dan houden we hier tijdens het maken van de tafelindeling rekening mee.

Ja, wel verzoeken wij u dit bij de reservering aan te geven, dan houden we hier tijdens het maken van de tafelindeling rekening mee.

Ja, wij hebben voldoende ruimte voor grote groepen. Als u met minder dan 17 personen komt dan kunt u de reservering online plaatsen. Mocht u met meer komen of deze optie niet meer beschikbaar ziet op de website, neem dan telefonisch contact met ons op.

Bij een reservering is het altijd mogelijk bepaalde wensen door te geven en wij zullen ons best doen om hier rekening mee te houden. Wij kunnen dit echter niet garanderen wij vragen hiervoor uw begrip.

Bij een reservering is het altijd mogelijk bepaalde wensen door te geven en wij zullen ons best doen om hier rekening mee te houden. Deze tafels zijn echter voor grote groepen en deze zullen dus altijd voorrang krijgen op kleinere groepen.

Ja, wij zijn over het algemeen op feestdagen en speciale dagen geopend. Hierbij geldt het weekend tarief.* Houd onze Facebook en Instagram in de gaten voor meer informatie of neem contact met ons op voor vragen.

Dit betreft nationale feestdagen en de volgende speciale dagen:

  • Valentijnsdag
  • Pakjesavond (5 december)
  • Kerstavond
  • Moederdag
  • Vaderdag
  • Oudjaarsdag
  • Nieuwjaarsdag

*M.u.v. kerst dan geldt een speciaal tarief

Ook met een maagverkleining betaalt u bij ons het reguliere tarief.

FAQ VIP-PAS

U kunt direct beginnen met punten sparen! Bij elke bestede euro ontvangt u 1 punt (dit geldt zowel bij het dineren als bij het afhalen). U kunt al punten inleveren vanaf 250 punten. U kunt niet de nét gespaarde punten metéén inleveren, dit kan pas bij het volgende bezoek.

Zie ons VIP-pas kopje voor meer informatie.

Nee, hebben wij het beleid dat u geen punten kunt inleveren zonder de fysieke pas. Dit is om te voorkomen dat andermans pas zonder toestemming wordt gebruikt om punten in te leveren.

Geen probleem, u kunt uw gegevens (incl. uw punten) over laten zetten naar een nieuwe pas tegen een borg van €2,50. Om uw gegevens over te laten zetten moet u kunnen aantonen dat u de eigenaar bent van de verloren pas.

Deze actie is vanaf 1 januari 2021 gestopt.

FAQ CADEAUBONNEN

Ja, wij hebben onze eigen NOA cadeaubonnen die te koop zijn in het restaurant. Hierbij krijgt u een pasje met het gewenste bedrag erop.

U kunt uw NOA cadeaubon inleveren bij het afrekenen. Dit kan zowel bij het dineren in ons restaurant, als bij het afhalen van onze gerechten. U hoeft het bedrag niet in één keer uit te geven. Het overige bedrag blijft op uw pasje staan om de volgende keer gebruik van te maken.

Wij hanteren geen vervaltermijn.

Nee, wij accepteren geen andere cheques of bonnen dan onze Noa cadeaubonnen.