Zijn dranken inbegrepen?

De prijs is exclusief dranken.

Is het dessertbuffet inbegrepen?

Ja, u kunt onbeperkt gebruik maken van het dessertbuffet.

Serveren jullie ook kraanwater?

Wij serveren geen kraanwater.

Hoe werkt de verjaardagsactie?

Wanneer u jarig bent en in het bezit bent (of iemand anders in uw gezelschap in het bezit is) van de VIP-pas dan ontvangt de VIP-pas houder 750 punten (Kinderen t/m 11 jaar ontvangen per leeftijdsjaar 50 punten). Deze actie is alleen geldig op de dag van uw verjaardag zelf**, geldige legitimatie is verplicht. Er worden geen uitzonderingen gemaakt als u op de dag van uw verjaardag verhinderd bent om te komen of geen geldige legitimatie kunt laten zien.

*Deze actie geldt t/m 31 december 2019

**Op dinsdag zijn we gesloten. Als u op een dinsdag jarig bent, dan kunt u de maandag vóór uw verjaardag gebruik maken van de actie m.u.v. (feest-)dagen waarop we zijn geopend. Bent u om een andere reden op uw verjaardag verhinderd, dan wordt hier geen uitzondering voor gemaakt.

Voor meer informatie klik hier

Ik ben op dinsdag jarig en wil gebruik maken van de verjaardagsactie?

Wanneer u jarig bent en in het bezit bent (of iemand anders in uw gezelschap in het bezit is) van de VIP-pas ontvangt de VIP-pas houder 750 punten* (Kinderen t/m 11 jaar ontvangen per leeftijdsjaar 50 punten). Wanneer we op dinsdag gesloten zijn kunt u op maandag voor uw verjaardag gebruik maken van de actie m.u.v. (feest-)dagen waarop we zijn geopend. Let op geldige legitimatie is verplicht. Er worden verder geen uitzonderingen gemaakt als u alsnog verhinderd bent om te komen of geen geldige legitimatie kunt laten zien.

*Deze actie geldt t/m 31 december 2019

Voor meer informatie klik hier

Meerdere personen op dezelfde dag jarig?

Wanneer u jarig bent en in het bezit bent (of iemand anders in uw gezelschap in het bezit is) van de VIP-pas dan ontvangt de VIP-pas houder 750 punten t.w.v. € 30,00* (Kinderen t/m 11 jaar ontvangen per leeftijdsjaar 50 punten). Deze actie is alleen geldig op de dag van uw verjaardag zelf**, geldige legitimatie is verplicht. Er worden geen uitzonderingen gemaakt als u op de dag van uw verjaardag verhinderd bent om te komen of geen geldige legitimatie kunt laten zien.

U ontvangt maximaal 750 punten per twee volwassenen per pas. Bijvoorbeeld: als u met 2 volwassenen komt en beiden jarig bent, ontvangt u 750 punten. Komt u met 4 volwassenen waarvan 2 jarigen, dan ontvangt u 2x 750 punten op 2 verschillende passen.

*Deze actie geldt t/m 31 december 2019

**Op dinsdag zijn we gesloten. Als u op een dinsdag jarig bent, dan kunt u de maandag vóór uw verjaardag gebruik maken van de actie m.u.v. (feest-)dagen waarop we zijn geopend. Bent u om een andere reden op uw verjaardag verhinderd, dan wordt hier geen uitzondering voor gemaakt.

Voor meer informatie klik hier

Kan mijn VIP punten verzilveren en gebruik maken van de verjaardagsactie?

Nee, u kunt slechts van één actie tegelijk gebruik maken. Hierdoor kunt als u gebruik maakt van de verjaardagsactie geen punten verzilveren. U spaart uiteraard wel punten bovenop de punten van de verjaardagsactie voor uw volgend bezoek.

Is de verjaardagsactie bij afhalen?

De verjaardagsactie is niet geldig bij afhalen.

Hebben jullie cadeaubonnen?

Ja, u kunt bij ons cadeaubonnen kopen. Deze kunt u bij onze kassa kopen, hierbij krijgt u een pasje met het gewenste bedrag erop.

Ik heb een cadeaubon ontvangen, wat nu?

Als u een cadeaubon heeft ontvangen, kunt u deze bij de rekening meegeven om er gebruik van te maken. Uiteraard zijn de bonnen ook geldig bij het afhalen. Het is enkel mogelijk het saldo op de pas te bekijken als wij de pas hebben, online of telefonisch kunnen we u daar helaas niet mee helpen.

Wij accepteren geen VVV-bonnen, diner cheque’s, ect.

Wat is early bird en late bird?

Als early bird kunt u op zaterdag van 16:30 tot en met 17:00 binnenkomen en uiterlijk 19:00 vertrekken. Als late bird kunt u op zaterdag en zondag vanaf 20:00 binnen komen. Met deze actie betaalt u €29,95 p.p. in plaats van €32,50 p.p. Deze actie is enkel geldig wanneer dit bij de reservering vermeld is.

Om er voor te zorgen dat de tijdslimiet gehaald wordt, kunt u indien nodig meer bestellen.

Voor meer informatie klik hier

Is er voor mensen met een maagverkleining een speciaal tarief?

Met een maagverkleining betaalt u bij ons het reguliere tarief.

Wordt er rekening gehouden met allergieën?

Bent u allergisch voor bepaalde producten? Laat dit dan vooraf aan ons weten. Hiervoor hebben wij een allergenenkaart beschikbaar. Uiteraard doen wij ons uiterste beste om kruisbesmetting te voorkomen. Echter, doordat er bij ons in de keuken veel verschillende gerechten tegelijk klaargemaakt worden, kunnen wij dit niet 100% uitsluiten. Voor meer informatie hierover kunt contact met ons opnemen.

De sojasaus is erg zout?

Wij gebruiken de originele Kikoman sojasaus en kunnen hier dus niks aan doen. Wanneer u dit niet gewend bent kunt u de sojasaus als zeer zout ervaren.

Moet ik reserveren?

Hoewel reserveren niet verplicht is, raden wij dit (helemaal in het weekend en op feestdagen) zeker aan om teleurstellingen te voorkomen.

Wat als ik te laat ben?

Wanneer u gereserveerd heeft, wordt uw tafel tot 15 minuten na het gereserveerde tijdstip vrijgehouden. Hierna vergeven we de tafel. Wanneer u iets later bent verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.

Kan ik een bepaalde tafel reserven?

Bij een reservering is het altijd mogelijk bepaalde wensen door te geven en we zullen ons best doen om hier rekening mee te houden. Wij kunnen dit echter niet garanderen wij vragen hiervoor uw begrip.

Kan ik een bank of ronde tafel reserveren?

Bij uw reservering kunt u deze wens wel doorgeven en wij zullen kijken of het mogelijk is. Deze tafels zijn voor grote groepen en deze zullen dus altijd voorrang krijgen op kleinere groepen.

Ik ben mijn VIP-pas vergeten kan ik alsnog punten bijschrijven?

Zoals in de voorwaarden van de VIP-pas vermeld staat, is het enkel mogelijk punten op de VIP-pas bij te schrijven wanneer u de pas bij u heeft.

Kan ik de rekening splitsen?

Nee, het is helaas niet mogelijk de rekening te splitsen. Per tafel ontvangt u 1 rekening.

Krijg ik een boete als ik te veel bestel?

Om verspilling te voorkomen brengen wij verspilling in rekening. Wanneer u te veel bestelt, brengen wij €1,- per sushi en €3,- voor de overige gerechten in rekening.

Ik heb haast kan ik meer/sneller bestellen?

Wanneer u haast heeft, kunnen we hier rekening mee houden door het mogelijk te maken dat u bijvoorbeeld meer gerechten of sneller achter elkaar kunt bestellen. Dit doen wij enkel wanneer u binnen een uur wilt vertrekken, wanneer de keuken dit aankan en wanneer het de wachttijd voor de overige gasten niet beïnvloedt.
Houd er tijdens het bestellen rekening mee dat u dan ook sneller vol zit.

Is Noa geschikt voor grote groepen?

Ja wij hebben voldoende ruimte voor grote groepen.

Is Noa rolstoeltoegankelijk?

Ja, het gehele restaurant is gelijkvloers en ook het dessertbuffet is goed bereikbaar. Wij hebben echter geen invalidentoilet. Wel verzoeken wij u de komst van een rolstoelpassagier bij de reservering aan te geven, dan houden we hier tijdens het maken van de tafelindeling rekening mee.

Menu prijs op feestdagen en speciale dagen

Op feestdagen en speciale dagen geldt het weekend tarief.*

Dit betreft nationale feestdagen en de volgende speciale dagen:

  • Valentijnsdag
  • Pakjesavond (5 december)
  • Kerstavond
  • Moederdag
  • Vaderdag
  • Oudjaarsdag
  • Nieuwjaarsdag

*M.u.v. kerst dan geldt een speciaal tarief

Mag er binnen gebruik gemaakt worden van E-sigaretten?

Nee, hoewel het niet wettelijk verboden is binnen gebruik te maken van E-sigaretten vinden wij dit niet passen binnen een eetgelegenheid. Wilt u hiervan toch gebruik maken verzoeken we u dat dan ook buiten te doen.