ALGEMENE REGELS & CORONAREGELS

Reserveren & wijzigen

  • U kunt onbeperkt genieten van onze all-you-can-eat menu. Zie onze reserveringspagina voor meer informatie.
  • Reserveer ook voor kinderen (ook baby’s onder de 2 jaar).
  • Vermeld kinderwagens, kinderstoelen en/of (elektrische) rolstoelen wanneer dit van toepassing is. Zodat wij hier rekening mee kunnen houden bij de indeling!
  • Bij vertraging graag telefonisch contact opnemen, zonder contact kunt uw tafel na 15 minuten vergeven worden.
  • LET OP: bij wijziging van groepsgrootte éérst bellen!
    • 1. Mocht er plots iemand bij willen schuiven, dan moet er eerst gekeken worden of wij nog plek hebben.
    • 2. Mocht er iemand afvallen van uw gezelschap, dan willen wij dat graag zo snel mogelijk weten zodat wij daar rekening mee kunnen houden met de planning.
  • Annuleren kan via de bevestigingsemail of bij een telefonische reservering via telefonisch contact.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan.

Aankomst & dineren

  • U bent maximaal 5 minuten van tevoren aanwezig en wacht tot een personeelslid u naar uw tafel begeleidt.
  • U wordt verzocht zoveel mogelijk te blijven zitten. Verplaatsen en verschuiven is niet mogelijk.
  • Betalen kan via pin en contant (afhaal kan ook online via ideal), maar wij nemen geen 200 of 500 eurobiljetten aan. Wij doen niet aan rekeningen splitsen!

Coronaklachten

U dient uw reservering te annuleren indien u minimaal één van de volgende vragen met ‘ja’ beantwoordt:

  1. Heeft u of iemand van uw gezelschap de afgelopen 24 uur last gehad van verkoudheid, hoesten, benauwdheid, verhoging of koorts (>38°C), reuk- en/of smaakverlies?
  2. Hebben huisgenoten/gezinsleden van u of iemand van uw gezelschap (milde) coronaklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heeft u of iemand van uw gezelschap coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  4. Bent u of iemand van uw gezelschap in quarantaine omdat er nauw contact is geweest met een huisgenoot/gezinslid waarbij het coronavirus is vastgesteld of er een waarschuwing is geweest door de Coronamelder-app?
  5. Bent u of iemand van uw gezelschap in quarantaine omdat u of uw gezelschap bent (terug)gekomen uit een COVID-19-risicogebied?

CONSUMPTIE & ALLERGENEN

Verspilling & consumptie

  • Minimaal één drankconsumptie p.p. is verplicht!
  • Wij serveren géén kraanwater.
  • Eigen drankconsumptie is niet toegestaan.
  • Verspilling wordt niet gewaardeerd. Indien er sprake is van verspilling:
    • 1. Dient u een verspillingsbedrag te betalen €1,- per sushi en €3,- voor de overige gerechten
    • 2. U kunt in plaats daarvan de overgebleven gerechten meenemen voor de afhaalprijs

Allergenen & dieetwensen

  • Wij kunnen alleen rekening houden met de 14 standaard allergenen, waaronder: gluten en lactose. Laat dit van te voren aan ons weten!
  • Daarnaast houden wij ook rekening met zwangerschappen, mits dit is aangegeven.
  • Wij hebben voor de bovengenoemde allergeenkaarten beschikbaar.
  • Wij serveren géén halal vlees.
  • Let op: kruisbesmetting kunnen wij niet uitsluiten i.v.m. ons all-you-can-eat concept en de vele gerechten die tegelijkertijd klaargemaakt wordt.
  • Voor meer informatie hierover kunt contact met ons opnemen.

VEELGESTELDE VRAGEN

FAQ reserveren

Hoewel reserveren niet verplicht is, raden wij dit (helemaal in het weekend en op feestdagen) zeker aan om teleurstellingen te voorkomen. Vergeet ook niet kinderen, kinderwagens en/of kinderstoelen te vermelden.

Graag telefonisch contact opnemen bij vertraging, mocht u dit niet op tijd aangeven dan kunt uw tafel vergeven worden na 15 minuten. Als u uw reservering wilt annuleren of wijzigen kan dat via uw bevestigingsemail of telefonisch als u ook telefonisch uw reservering heeft gemaakt.

Nee, de prijs is exclusief dranken.

Ja, u kunt onbeperkt gebruik maken van het dessertbuffet (zelfbediening)

Ja, wij zijn toegankelijk voor (elektrische) rolstoelen en kinderwagens. Echter, hebben wij geen invaliden toilet, wel een omkleedstation voor baby’s in het vrouwentoilet. Graag vragen wij u uw komst met een rolstoel en/of kinderwagen van te voren door te geven i.v.m. ruimte tussen de tafels.

Ook met een maagverkleining betaalt u bij ons het reguliere tarief.

Bij een reservering is het altijd mogelijk bepaalde wensen door te geven en wij zullen ons best doen om hier rekening mee te houden. Deze ronde tafels/banken zijn echter voor grote groepen en deze zullen dus altijd voorrang krijgen op kleinere groepen. Wij kunnen uw voorkeur niet garanderen en vragen hiervoor uw begrip.

Ja, wij zijn over het algemeen op feestdagen en speciale dagen geopend. Hierbij geldt het weekend tarief.* Houd onze Facebook en Instagram in de gaten voor meer informatie of neem contact met ons op voor vragen.

Dit betreft nationale feestdagen en de volgende speciale dagen:

  • Valentijnsdag
  • Pakjesavond (5 december)
  • Kerstavond
  • Moederdag
  • Vaderdag
  • Oudjaarsdag
  • Nieuwjaarsdag

*M.u.v. kerst dan geldt een speciaal tarief

Nee, helaas is het niet mogelijk de rekening te splitsen. Per tafel krijgt u één rekening.

Wij gebruiken de originele Kikoman sojasaus en kunnen hier dus niks aan doen. Wanneer u dit niet gewend bent kunt u de sojasaus als zeer zout ervaren.

Wanneer u haast heeft, kunnen we hier rekening mee houden door het mogelijk te maken dat u bijvoorbeeld meer gerechten of sneller achter elkaar kunt bestellen. Dit doen wij enkel wanneer u binnen een uur wilt vertrekken, wanneer de keuken dit aankan en wanneer het de wachttijd voor de overige gasten niet beïnvloedt.
Houd er tijdens het bestellen rekening mee dat u dan ook sneller vol zit.

Nee, helaas zijn huisdieren niet toegestaan bij ons.

FAQ cadeaukaarten & VIP-pas

Ja, wij hebben onze eigen NOA cadeaubonnen die te koop zijn in het restaurant. Hierbij krijgt u een pasje met het gewenste bedrag erop.

U kunt uw NOA cadeaubon inleveren bij het afrekenen. Dit kan zowel bij het dineren in ons restaurant, als bij het afhalen van onze gerechten. U hoeft het bedrag niet in één keer uit te geven. Het overige bedrag blijft op uw pasje staan om de volgende keer gebruik van te maken.

Wij hanteren geen vervaltermijn.

Nee, wij accepteren geen andere cheques of bonnen dan onze Noa cadeaubonnen.

U kunt direct beginnen met punten sparen! Bij elke bestede euro ontvangt u 1 punt (dit geldt zowel bij het dineren als bij het afhalen). U kunt al punten inleveren vanaf 250 punten. U kunt niet de nét gespaarde punten metéén inleveren, dit kan pas bij het volgende bezoek.

Zie ons VIP-pas kopje voor meer informatie.

Nee, hebben wij het beleid dat u geen punten kunt inleveren zonder de fysieke pas. Dit is om te voorkomen dat andermans pas zonder toestemming wordt gebruikt om punten in te leveren.

Geen probleem, u kunt uw gegevens (incl. uw punten) over laten zetten naar een nieuwe pas tegen een borg van €2,50. Om uw gegevens over te laten zetten moet u kunnen aantonen dat u de eigenaar bent van de verloren pas.

Sorry, wij zijn vanaf 1 januari 2021 gestopt met de verjaardagsactie.